Subota, 07 Studeni 2015 12:15

"Okusi jeseni" u požeškoj šetališnoj zoni

||||||| |||||||

Miris kestena i zvuk tamburice širio se danas požeškom šetališnom zonom, ispunivši je brojnim Požežanima i njihovim gostima okupljenima na „Okusima jeseni", manifestaciji koja je drugu godinu za redom objedinila već tradicionalne jesenske priredbe – Kestenijadu, Bučijadu i Martinje.

- Ovo je lijepa tradicija krštenja mošta koju zaista imamo niz godina jer imamo pisani trag da je prvo Martinje održano u Požegi 1909. godine. Ponosni smo što nastavljamo tradiciju naših prijatelja i predaka vinogradara, a posebno mi je drago što ste se vi u velikom broju okupili i vjerujem da ćete uživati u mladom vinu koje ćemo sada krstiti – poručio je Vlado Bauer, vinski kardinal koji je uz pomoć svojih ministranata vodio ceremoniju krštenja mošta, dok je ove godine titula kuma mladog vina pripala Dragi Glasnoviću, najstarijem požeškom zlataru, ali i vinogradaru.

Na izložbeno prodajnim štandovima predstavili su se pčelari iz cijele Županije, obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja se bave proizvodnjom i prodajom domaćih lješnjaka, jabuka, čajeva, ljekovitih biljaka, aronije, lavande, potom škole i školske zadruge sa svojim proizvodima, domaći vinari, udruge koje se bave izradom nakita, suvenira, drvenih igračaka i pletenih proizvoda i rukotvorina.

U sklopu ovogodišnjih Okusa jeseni, u organizaciji Turističke zajednice Grada Požege, održan je Prvi destinacijski turistički forum na kojemu je prezentiran projekt HTZ Hrvatska 365, te PPS destinacija „Aurea Pannonia“. Na Forumu su prezentirani turistički proizvodi i destinacijske menadžment kompanije – turističke agencije koje su na svojim primjerima pokazale kako uspješno već godinama posluju. Gosti ovoga Foruma bili su Milo Sršen, savjetnik pri HTZ za PPS projekt, Zrinka Šesto, vlasnica turističke agencije iz Vukovara te Zvonimir Miler vlasnik turističke agencije Omanovac iz Pakraca.